Simpozion Polidor-Fest.Concurs,31.05.2021,G.P.P.4-Buzău: Marinică Mioara-Grăd.Nr.246,București, Sect. 6: Proiect activitate (fragment)
POLIDOR-FEST.On-line 2021 / S-AU ÎNCHIS ÎNSCRIERILE pentru JUDEȚELE: 1.DOLJ 2.ILFOV 3.BUZĂU 4.IALOMIȚA 5.CĂLĂRAȘI 6.TULCEA 7.GORJ 8.MEHEDINȚI 9.CARAȘ-SEVERIN 10.HARGHITA 11.TIMIȘ 12.HUNEDOARA 13.SIBIU 14.BIHOR 15.ALBA 16.SATU MARE 17.SĂLAJ 18.COVASNA 19.VASLUI 20.MARAMUREȘ 21.SUCEAVA 22.BOTOȘANI 23.NEAMȚ 24.IAȘI 25.PRAHOVA 26.CLUJ 27.ARAD 28.GIURGIU 29.OLT 30.VRANCEA & PALATUL NAȚIONAL al COPIILOR, BUCUREȘTI
COMUNICAT ONG (23.11.2021) Orice înscriere a unei persoane în festivalul-concurs on-line după data de 23.11.2021 din județele & instituțiile de mai sus, România, se consideră rezervare personalizată & înscriere pentru ediția a XXIII-a din 2022 ! INTERNATIONAL POLIDOR-FEST.ON-LINE / CULTURAL INTERFERENCES (1998/1999-2021)
For INTERNATIONAL On-line POLIDOR XXII=2021
Personalized Reservations at: Solicitări înscrieri / rezervări personalizate Fest.Concurs On-line / E-mail:fundatia.paulpolidor@yahoo.com & 004.0740.47.48.14 & 004.0763.765.567 You can find the ,,Paul POLIDOR” Festival also at:www.fundatia-paulpolidor.ro//Mижнародна Лiтературно-Мистецька Академiя України &Internationale Akademie für Literatur, Kunst und Kommunikation / Vertretung in Deutschland – Österreich – Tschechische Republik: Pentru evoluția noastră spirituală, a copiilor și tinerilor între 5 și 90 de ani: FESTIVALUL INTERNAȚIONAL de interferenţe culturale (Ed. XXII, ON-LINE: 25.05.2021-25.05.2022) Paul Polidor
Simpozion ONG Polidor-Fest.Concurs, 31 mai 2021, G.P.P.4-Buzău
Marinică Mioara / Grădinița nr. 246, București, sect. 6:
Proiect activitate (fragment)
Lector, corector, DTP-editor: Paul POLIDOR – Membru al Academiei de Literatură și Arte a Ucrainei / Mижнародна Лiтературно-Мистецька Академiя України & Laureat / Medaliat: Akademie für Literatur, Kunst und Kommunikation / Vertretung in Deutschland – Österreich – Tschechische Republik
Nivel I
Tema anuală:,,-Ce și cum exprimăm ceea ce simțim?”
Tema proiectului:,,Primăvară, bine ai venit!”
Subtema:,, Legume timpurii”;
Tema activității:,,Legume de primăvară”;
Tipul activităţii: mixtă (transmiterea de noi cunoștințe și dezvoltarea deprinderii de a picta)
Forma de realizare: Activitate integrată de o zi;
Forma de organizare: frontală, pe grupuri mici, individuală;
Durata: o zi;
Modul integrării: în rețea;
Categorii de activități: mixtă;
Activități liber alese: ALA I și ALA II
Activități pe domenii experiențiale: DLC – Educarea limbajului / povestirea educatoarei;
DEC – Educație artistico-plastică / pictură
Scopul activității:
-Dezvoltarea capacității de a recepta activ povestea propusă și de a-i înțelege mesajul transmis;
-Dezvoltarea capacității de exprimare orală, nuanțată și expresivă;
-Consolidarea deprinderii de a picta, utilizând instrumentele specifice;
-Consolidarea deprinderii de a executa diferite mișcări pe versuri și muzică prin crearea unei
atmosfere de bună dispoziție și destindere a copiilor;
-Dezvoltarea simțului estetic și stimularea imaginației creatoare, a gândirii divergente și a atenției
voluntare prin întreaga activitate.
Obiective operaţionale:
– să utilizeze formulele de salut adecvate momentelor zilei;
– să sorteze legumele de primăvară;
– să reîntregească imaginile-puzzle;
– să construiască prin îmbinare ,,Gardul grădinii de legume”;
– să rețină momentele poveștii propuse;
– să redea mesajul poveștii cu propriile cuvinte;
– să recunoască și să denumească personajele poveștii;
– să recunoască și să utilizeze corect materialele și uneltele de lucru;
– să picteze ridichea cu culoarea specifică folosind tehnica de lucru / pictură (pata de culoare);
– să aprecieze propriile lucrări și lucrările celorlalți, ținând cont de respectarea temei, de acuratețea,
originalitatea și gradul de finalizare;
-să respecte regulile jocurilor distractive.
Strategii didactice
Metode şi procedee: observația, conversaţia, explicaţia parțială, demonstraţia parțială, exercițiul, problematizarea, surpriza, jocul, turul galeriei.
Material didactic: siluete (personajele poveștii), scrisoare de la ,,Zâna Primăvară”, imagini cu momentele poveștii, poliester, siluete legume, bețișoare din lemn, puzzle, legume, coșulețe, tabla magnetică, calendarul naturii, tempera, bloc de desen, pahare pentru apă, linguri, stimulente / abțibilduri, CD muzică fundal.
Bibliografie (parțial):
Monica Lespezeanu, Tradițional și modern în învățământul preșcolar, Ed. Omfal Esential, București, 2007;
Culea Laurenția, Ghid pentru proiecte tematice. Activități integrate pentru preșcolari (3-5 ani), Ed. DPH, 2008;
Silvia Breben, Metode interactive de grup – Ghid metodic, Ed. Arves, 2006.